Saturday, May 14, 2011

summer holiday

Assalamualaikum... and HELLO semua!!!

fyi, entry ni sbena nye xde kene mengene ngan summer. dan hanya kerana kami sume holiday selama 4bulan pas exam semester5 ni! ahaha! so, straight cite la ekk.. last wednesday, 11 may 2011. *kalo aku salah korang ley check calendar sniri lah. pada hari dan tarikh tersebut adalah hari dimana aku bsame housemate2 yang retarded pegi yamcha. *yamcha. i dunno what exactly its mean. tapi atien cakap tu bhase adik die. yamcha means kua berhibur after final exam. ahha!

so, we all g yamcha kat damansara. memule g breakfast at about 11 almost 12 o'clock. mamam kat ikea, dan hidangan nye ialahhhh

changchangg!! most faveret daim cake and meatballs with extra sauce! *slurrrpp

yang ni hidangan aku, atien dan kakak. haaa..ade orange and apple juice skali. bfast kann.. ecehh. as for tiqa and nadya, they chose

nadya chose meatballs jugak plus apetah name bnde ijau tu. tiqa amek spaghetti oh! no. bukan spaghetti. apetah tp sauce cam spaghetti punye, plus egg tart. *yummy!


lepas mamam, ngompat. ahha! kantoi ngompat ramai2. dan demikian lah pelbagai aksi dan reaksi mase melantak kt ikea tuu.. *ohh.kasar sekali perkataan ku, tp itulah aku*
dan pestu kite ramai2 posing2 berangan dalam ikea tu hahh.. perasan, berangan abes!

nampak tak gaye berangan masing2 tu?? haa.. kami nak soping perabot umah kt ikea! yeyy!
*abangg... nanti kite beli set bilik tido kat sini ehh. ihikk!

pastu, kite jalan kaki ramai2 dari ikea g curve.. saye jalan sambil mamam eskrem. nyamm2.

g curve mengkarok. kt song box. tapi tempat tu kinda sucks la. tak best! better karok jamban lagi kott. nasib baek lah kami sume ni happening nak mampus.. haa... best la jadik nye yek. dan macam2 la gaye dan aksi yang sempat dirakam ye kawan2.. happening nak mampus kau.

tapi sayang...kakak tak dapat stay ngan kitorang sampai abess.. sebab husband dia da balik umah, so dia kene bergegas pulang. ehhe.

okey, kite biarkan kakak dan rumahtangganya. kami teruskan aktiviti aritu berempat. pas karok nak tros balik, awal lagi. dalam kol4 mase tu. so, tiqa suggest kan supaya g tengok fast five. she said that cite tu best nak M. so ktorang sume pun follow lahh.. maka kecoh la sekejap kaunter tiket cathay tu ngan kekecohan 4orang budak retarded nii.. hahah! sumpah bisingggg

dalam wayang pun sempat posing okeyy.. dan sebelum cite start tiqa da kecoh2 ngan man dan ain. pfffttt~

dan...sirius fast five best cam haremmm! rugi ohh sape tak tengok kat panggung. memang best gila! ni cite ni ade lagi kat panggung ni. so pada sape yang lom g tengok, aku highly suggest kat korang, g la segera tengok sementara stok masih ade. efek dia tak same ngan korang tengok kat laptop lah dude.. ape lagi? pegi lahh! *ehehh, jangan pegi dulu. bace lagi ape aku tulis nii

well, fast five tak abes kat sini aje ye kawan2. ade sahabat aku ni, ley lak bikin kecohh. camera tertinggal kt seat! hahh.. kelam kelibut lah masing2 ni g masuk balik hall6 tu tadi. sekali...sekali kan..sekali, dorang salah masuk hall. da la mase tu cite on play. dorang ley lak maen wayang jugak dalam tu. da macam detective conan!

nasib baek aku takde mase ni. tu pun sebab aku tak sempat keja dorang. gile laju jalan! jalan ke lari ntah. kalo tak aku pun gelakkan diri aku kuat2. hahahahahahahhh!

and, lucky my friend. beliau menjumpai semula camera kesayangan pemberian bapanya.. nasib la baek yang dia ni sedar awal yang camera dia takde ngan dia. buatnye da sampai puncak alam baru pasan, kem salam la nak dapat balik kan. ade drama slet mase nii.. sahabat aku ni tak dapat menahan air matanya. *nanges

takpe dear, next time kua panggung make sure sume barang2 peribadi ade bsame okeyy.. jadikan pengajaran ye sume orang dan aku jugak.

secara keseluruhannya, program ni berjalan dengan sangat baik dan mantap. aku enjoy gile ngan mereka sume, fatin nur atekha, kakak muna aziz, atiqa nuranith dan juga nadya syafanis! korang memang sewel dan aku sayang korang lahh! hoyyehh! sepatutnya lagi ramai, tapi memandangkan lagi 2orang housemates kami yang ade hal yang tidak dapat dielakkan, maka kami je lah yang pegii..

kalo nama2 diatas ade terbaca entry ni, aku wish korang happy holiday!!! dan mase ni da rendu sangat ngan korang.. wuwuwuwuwuuu~

jumpe semester depan sayangsss!! muahhhhh!



4 comments:

  1. banyak yang kene btol kan ni
    1st : yamcha is word introduce by kalily. and kalily is my sister.
    2nd:da kantoi tahap harem sape yg ilang camera ksayangan sbb ade word baba.
    3rd: ak gelak sensorang time bc ko tulih abang nati nk shopping barang2 bilik kt ikea. coz i know ur tone. cm haremm

    please make an improvement bfore tomorrow morning. haha

    ReplyDelete
  2. oke! corrections done!
    abanggggggggggg

    ReplyDelete
  3. aku syg korunkkkkk jgk!!!dh rindu gle nieee!!

    ReplyDelete