Saturday, May 14, 2011

belated mother's day!

Assalamualaikum...
HELLO semua!!! uhuk! uhhhuukk!! *coughing...berhabuk!

okey. so kite straight to the point la ye kawan2.
this entry khas untuk my mom yang currently mengemas pungpang2 kat dapo nuu..
walaupun mother's day da lepas,tapi aku nak jugak tulis entry ni. *sukati aku la kan. da belog aku.

to emak,
thanks for being such a great mom to me. even selalunye aku argue ngan ape yang mak cakap, but yet, you still the only one for me.
emak yang slalu masak kn untuk saye,
emak yang slalu picit kan pale kalo saket,
emak yang kasi duet belanje, walaupun sbena ny mak taknak kasi
emak yang dulu mase dok hostel every week akan belikan saye cokelat dan oreo,
emak yang slalu marah saye,
emak jugak yang slalu beri kata2 ingatan kat saye,
emak...emak...emak who brought me to the world!!!
sume nye emak lah! hoyyehh! hoyyehh!

wish emak happy mother's day. now aku da kat rumah, so count that everyday is mother's day for me! now, able to makan sume lauk mak masak tanpa kompromi. able to watch tv with her.
nothing been great selain dok melepet bawah tv ngan mak... pestu kalo mak tlelap mase tengok tv aku tukang TERkejot kan dia. ohh, heaven.

to emak, sayang mak ketat2!


meet my emak, puan salmah mohammed. say hye to puan salmah! HYE!!!

*cian mak, mak da xde mak. can't imagine if it's happen to me. hmm.. al-fatihah untuk arwah atok. we damn miss you..*



No comments:

Post a Comment