Thursday, April 28, 2011

peperiksaan akhir

Assalamualaikum..
HELLO semua! *bunyik ujan

saje nak menconteng-conteng. sbenanye takde ape nak tulis pun. tapi arini merupakan hari bermulanya peperiksaan akhir bagi sesi disember2010-april2011. paper arini ley la kate senang. bukan la nak belagak okeyy.. ctu553. kalo buat pastyears bengong jugak la aku dibuatnye. Alhamdulillah.. paper tadi senang. takde la yang tak ley goreng. aku goreng rasenye cukup2 masak je tadi. tak la rentung sangat. hehh

well, next becoming paper is project management. cite panjang pun tak gune. kalo tak stadi sekarang jangan harap aku nak dapat jawab. heheh *ape ntah cakap.

tapi... boleh ke aku dapat 3pointer sem ni??? aku rase aku loser sangat degree nii. tak penah nye nak lepas 3pointer. bapak la loser! pastu takde kesedaran langsung nak belaja sungguh2. tapi aku rase effort aku same je ngan mase amek diploma dulu. mungkin kat situ silapnya. sepatutnya aku kena tambah effort untuk degree nii. yelah. degree level ni la level yang paling sukar sekali kott.. suppose la boost up the effort tu kan.

takpe lahh.. doa la mintak2 sem ni aku merasa 3pointer. wiiiii~
*kalo tak akak nak kije ape sok2 dek nonnn.. T_T

No comments:

Post a Comment