Thursday, April 28, 2011

handmade from home

Assalamualaikum..
HELLO again! *bunyik kipas berkelajuan 5

saje nak cakap, CANTEK TAK BANNER AKU??? ngahahaha!
dan ini ialah buatan sniri. *kelip2 mate. seharian aku try nak wat banner untuk belog pojaan aku sorang ni. tapi cubaan gagal dan aku malas! da la nak stadi project, sibuk lak nak berbelog bagai.

and at last, aku came out ngan satu idea yang bernas dan memberangsangkan. buat banner sniri. HAHA. senang je punnn.. wat kat photoscape. combine2 gamba, pastu conteng sket letak url belog ni. pestu apelod je image kat header tu. changchang! siap da pun. jadik la kann.. tertunai gak impian nak letak banner. *thihihihihiiii

*ehh..kain aku! aku tengah basuh kain baju sbenanye nii..mesin da menjerit. tlupe lak. adehh

4 comments:

  1. cm nii aa kan org ade BELOG. kite ape yang ade. sob~ *jeling*

    ReplyDelete
  2. awaK ade je belog kann.. tak mekap lagi je. xpe. nanti kite tolong mekap kan okeyy ;p

    ReplyDelete
  3. keji!xde muke ak pon kt banner nun..
    ko xsyg ak kn? *sentap

    ReplyDelete
  4. alamak!! takde ke?? ouhhh..sorry2. nanti aku redo. hehhh

    ReplyDelete