Friday, January 9, 2015

New phase, entered.

Feel loved. That's the feeling. This post is special dedicated to, me 😊


1 November 2014, I am officially a wife to the love of my life, Ahmad Kamil Zainal Abidin. Yes, it's finally starts after been thru thick and thin for 8 years. Alhamdulillah, Allah panjangkan jodoh 💗

Oh. Macam tak percaya. Are we really a married couple ? Haha. Sebulan jugak la perasaan tu bermain dalam otak ktorang. Lol. It's really something. So mana yang bercinta dah lama tu, kahwin la cepat2 ye. Seronok kahwin ni --

Btw, by the time this post posted pengantin dah basi pun. Pfffft. But still wangi. Mihihii.

Hmm. Rindu pulak.
Rindu serabut nak pilih kaler tema.
Rindu camane payah nya kumpul duit.
Rindu gather with the big families.
Rindu gaduh dgn mak nak decide goodies.
Rindu nak pakai lawa2.
Rindu nak mekap lawa2, org mekapkan.
Rindu semua ! Sayang semua ! *ok. Over.


My family. Oh see how the color blend together ? I love my pelamin so much ! Make me feel like a princess. Just so in love with it. Thank you Butik Pengantin Aziesha 😘
Ya, I am a fussy customer. Lol.


The in law's family ! Syukur Allah beri Mak Abah mertua dan Uwan yang so lovable.. Oh ya. Nama iols sama dengan Uwan, Kamariah. Sweet eh? Hihh. Kakak2 dan abang2, biras2 jugak yang of course so sweet, baik hati.. I'm so blessed. Alhamdulillah 🌸


May I present, The Matchmaker ! *dummtss* Haha. My cousin merangkap Pengepit of Honor. Dia lah segala punca semua yang bermula 8 tahun sudah. Lol. 


Haa. Yang ni masa Majlis Bertandang, 20 December 2014. So in love dgn photobooth a.k.a. Mini pelamin touched by Ayang, my dear SIL. Aww. Simple and cozy. Love it ! Yeah ! Malam tu ktorang kenduri pizza and cikinwing. Nyammm.

Well, too many moments yg best2. Gamba best2. Will update soon. Ecewahh.

Doa, tiada lain. 
Mohon Allah berkati ikatan yang disimpul.
Limpahkan kami dengan rezeki, kasih sayang, bahagia di dunia dan akhirat. 
Berkati keluarga kami.
Letakkan kami sama2 dekat syurga nanti.
Amin --


No comments:

Post a Comment