Monday, January 24, 2011

aku dan cocopie

heyyhoo!
Assalamualaikum.hari ini..yeah,hari ini. aku try untk membelog kembali. tapi! bukan itu main course kita pd hari inii..main course untk hari ini ialah, COCOPIE. yeahh..cocopie ialah pie cokolat yang menghimpit lapisan marshmallow yang lazat..yumm2

baiklah rakan2..ini lah rupe ny pembungkus cocopie nii..(gmba ni ak google aje.haha). satu bungkus ni aku baru beli smalam pas lepak secret recipe ngan nadya. ade 6 sume ny dalam pack nii..tp sekelip mate je da tinggal 2!.camane nak simpan untk breakfast??(sb tujuan utama beli cocopie untk wt sarapan).haihhh..pecaye atau tidak (sb aku cm x pecaye), I CANT STOP mkn bnd alah niii!.

kenape aku cakap aku x pecaye?oke.camni.cocopie ni dulu aku x layan pn sb aku tengok iklan dia x menarik pn (mila nyanyi lagu sinar mu mendamaikan...blablalblaa sambil mkn cocopie). siyes gile x layan sb kalo tv tu tuka iklan mila ni tros aku tuka channel.sehinggalah pd suatu ari, atien cite caca suke gile cocopie nii.plus, ada 1kali tu tiqa kasi sume bdk umh cocopie sorang satu.hahh!.da try skali tu kn, hm, aku berdetik dlm hati "sedap jugak" (normally,bnd free mmg sedap).dari situ aku pn mule kan la kegiatan membaham setiap cocopie yg aku beli,unstop!sampai la membawak ke skarang..sampai kan td aku marah sgt ngan diri aku sb xley benti mkn cocopie tuu. so, demikian la cite aku dan sejarah cocopie dalam hidup aku. sekian.

*credit to atien and tiqa sb introduce cocopie ni kt aku..kalo x aku mungkin da kehilangan salah satu nikmat dalam hidup ini..peace yaww! ;))

3 comments:

  1. byk kan nikmat dunia..selain daripada layan lawak afdlin shauki...saya teruja dengan nikmat nikmat dunia yg awak nyatakan.. teruskan usaha utk update kan saya tentang nya..sudah semesti saya tidak terlepas merasai nikmat dunia seterusnya.

    ReplyDelete
  2. Hello. I am doing a survey on Cocopie. I would appreciate if you can spend a short 5-mins to do the survey.

    Here's the link :
    http://bit.ly/GArhh9

    Thank you for your time.

    ReplyDelete